ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 9.0.011.000 Final - نرم اف

همه می دانیم که اکثریت ویروس ها و برنامه های مخرب و جاسوسی از طریق شاهراه اطلاعاتی یعنی اینترنت گسترش میابند و سریعا هم سیستم های مختلف را دچار مشکلات و صدمات غیر قابل جبران می کنند. حال باید چه کرد تا لذت استفاده از دنیای وب توام با امنیت فراهم شود، تا با خیال آسوده از اینترنت بهره برد.

شاید وجود یک نرم افزار که مانند دیواری در برابر نفوذ ویروس ها قرار گیرد و سیستم را محافظت کند در این لحظه بسیار مفید و عاقلانه باشد. دیوار آتش قدرتمندی که بتواند با استفاده از تکنولوژی های خاص و جدید خود به مبارزه با انواع ویروس ها و حملات هکرها که این روزها تعداد آنها کم هم نیست مقاومت کند. ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 نام بسته امنیتی معروف و پر طرفداری است که شامل هم آنتی ویروس و هم فایروال می باشد که به نوعی می توان گفت بیشترین شهرت این نرم افزار آنتی ویروس بخاطره قدرت منحصر به فرد دیوارآتش آن است که به نوعی از دیگر نرم افزارهای هم رده متمایز شده است.

ZoneAlarm این قابلیت را دارد که ویروس های موجود را شناسایی و به حذف آنها اقدام کند و از آلودگی بیشتر سیستم جلوگیری کند و همچنین توسط فایروال خود از حملات برنامه های مخرب نیز جلوگیری می نماید تا همیشه سیستم به روز و پایدار بماند. نرم افزار دارای امکانات عالی و خاصی می باشد، برای مثال توانایی جستجو در هارد دیسک سیستم، حافظه های جانبی مثل فلش دیسک و همچنین ایمیل های شما را دارد. دیگر ویژگی مهم این نرم افزار امنیتی دیوار آتش قدرتمند، هوش مصنوعی قوی آن می باشد که اطلاعات شما را به صورت تضمین شده در برابر انواع حملات مخرب هکرها حفظ می نماید. به روز رسانی، مقابله با پنجره های تبلیغاتی، محیط کاربرپسند، سرعت بالا، نصب و استفاده آسان و ... از دیگر مواردی است که هر کاربری را مشتاق دانلود این نرم افزار از سایت کمیاب آنلاین می کند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار ZoneAlarm Antivirus And Firewall 2009 9.0.011.000 Final
دارا بودن دیوار آتش قدرتمند و هوشمند
قابلیت تشخیص سریع ویروس ها و حذف آنها
قابلیت جستجو در میان ایمیل ها، فایل های فشرده، فایل های مولتی مدیا و ...
دارا بودن پایگاه داده به روز با قابلیت به روز رسانی سریع
قابلیت تشخیص فایل های مشکوک در پیوست ایمیل ها
قابلیت تشخیص و پاکسازی برنامه های مخربی که همزمان با بالا آمدن ویندوز شروع به کار می نمایند
قابلیت محافظت قدرتمند از سیستم در شبکه های مختلف کامپیوتری
قابلیت آنالیز و تحلیل موقعیت سیستم در زمان های مختلف از جمله آنلاین بودن سیستم
قابلیت اعمال تنظیمات حرفه ای و شخصی سازی سیستم
نصب و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
دارا بودن محیط کاربرپسند و راحت
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز XP و Vista



دانلود با حجم ۶۲.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد