هنگ جدید و فوق العاده بی نظیر از جی جی . سیجل و هیدن( زدبازی) بن

آهنگ جدید و فوق العاده بی نظیر از جی جی . سیجل و هیدن( زدبازی) بنام ایرونی LA   با اهنگسازی Nabilety & Ali B از TM BAX و JJ از زدبازی   میکس از TM BAX  پیشنهاد میکنم از دست ندید این آهنگ فوق العاده رو . این همکاری زدبازی و TM BAX یه همکاری بزرگ هستش و کاملا یکار متفاوت ساختن که نظیر نداره  و موضوع آهنگ مربوط میشه به ایرانیهای لس آنجلس این کار بهترین کار این چند وقت اخیر + کاور . تکست این کار  اختصاصی رپفا  (پخش ویژه و برای اولین بار از رپفا)



+ Exclusive Cover 


Save Target As

Download HQ

Download 128

Cover

بعد از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و دانس از شروین بنام دخ

بعد از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و دانس از شروین بنام دختر همسایه که خوراک مهمونی و ماشین پیشنهاد میکنم از دست ندید (پخش اختصاصی) با تنظیم A.B.Z و شعر از امیر تتلو. آلبوم شروین با 11 آهنگ و 7 ویدیو کلیپ از کمپانی آونگ بیرون خواهد اومد و این ترک یکی از ترکهای ایم آلبوم میباشد + چند عکس از پشت صحنه کلیپ این آهنگ



Save Target As

Download


akxhaye posht sahne music video

download picz

یعد از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از حسام استپس با همراهی

 
یعد از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از حسام استپس با همراهی Magic Stick بنام حضرت عشق پیشنهاد میکنم از دست ندید (پخش اختصاصی) این کار از آلبوم جدید حسام است بنام حضرت عشق و این کار کلیپ خواهد شد.



Save Target As

Download

کجا دنبالت بگردم از رضایا و فاماس

همانطور که در گذشته قولشو داده بودم ورژن اصل . جدید و با کیفیت آهنگ فوق العاده بی نظیر و احساسی کجا دنبالت بگردم از رضایا و فاماس پیشنهاد میکنم از دست ندید این آهنگ زیبارو . این کار کلیپ شده و بزودی بیرون خواهد اومد (پخش ویژه)



بارها شاهد همکاری رضایا و فاماس بودیم (یکی یدونه - شور عشق و  تنهایی) و اینبار یا آهنگ کجا دنبالت بگردم منتظر کارهای جدید با سبک متفاوت باشید .


Save Target As

Download
 

سری جدید عکسهای جدید و حرفه ای از سعید کرمانی اختصاصی رپـــــفا

سری جدید عکسهای جدید و حرفه ای از  سعید کرمانی اختصاصی رپـــــفا تقدیم  کرده به همه طرفداران پیشنهاد میکنم این مجموعه زیبارو از دست ندید با تشکر از کامران (پخش ویژه)

 


Save Target As

Download