فارسی ساز آفیس 2007 با غلط گیر فارسی

منبع : www.AsanDownload.com



فارسی ساز آفیس 2007 با غلط گیر فارسی
سرانجام بسته نرم افزار فارسی ساز آفیس 2007 توسط مایکروسافت رائه گردید. پس از ارائه نسخه موفق فارسی ساز آفیس 2003 که با استقبال بسیار زیاد توسط کاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نص این فارسی ساز بر روی آفیس 2007 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای آفیس 2007 امکان جدیدی به این نسخه از فارسی ساز اضافه میشود که بدون شک یکی از بهترین امکانات ارائه شده برای نسخه آفیس میباشد، اضافه شدن غلط گیر فارسی یا همان Spellcheck میباشد. که با استفاده از این امکان شما میتوانید غلط های املایی خود را در متن تایپ شده یافته و آن را تصحیح نماید. با نصب این فارسی ساز شما میتوانید تغییرات عمده ای در نرم افزارهای Microsoft Office Excel 2007 , Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Office PowerPoint 2007 ,  Microsoft Office Word 2007 داشته باشید. برای نصب این پکیج شما میتوانید پس از نصب آفیس 2007 در ویندزو های ایکس پی، ویستا، ویندوز 7 این فارسی ساز را نصب نمایید.

فارسی ساز آفیس 2003:
برنامه واژه پرداز Word که یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزار جهت تایپ در تمامی نقاط جهان شناخته میشود. در سالهای پیش فارسی سازهای بسیار زیادی برای نسخه های مختلف آفیس توسط شرکتهای ایرانی ساخته شده که به قیمتهای بسیار گران در اختیار کاربران فارسی زبان قرار میگرفت که علاوه بر کامل نبودن نرم افزارهای ارائه شده باعث اختلال در نرم افزار می شد. که بیشتر این نسخه ها در نسخه های عربی قابل اجرا می باشد. که هیچ گونه هماهنگی با این نرم افزار نداشته و در اجرای صحصیح نرم افزار تداخل ایجاد می کند. بسته نرم افزاری رابط زبان فارسیPersian Language Interface Pack یا به اختصار LIP بر روی تمامی نسخه های انگلیسی آفیس 2003 قابل نصب و اجرا میباشد. که پس از نصب قادر به فارسی کردن برنامه های Word و Excel و Outlook و PowerPoint می ‌باشد.



 طریقه فعالسازی : پس از نصب فارسی ساز وارد منوی Start ویندوز شوید. سپس به ترتیب وارد زبانه‌های All Programs و بعد Microsoft Office شوید و سپس زبانه‌ی Microsoft Office Tools را برگزینید و بر روی Microsoft Office 2007 Language Settings کلیک کنید .حالا می‌بایست در زبانه‌ی Display Language زبان Persian را مشاهده کنید. زبان فارسی را به لیست موجود اضافه کرده و Persian  را زبان اصلی (Primary) قرار دهید.



 قیمت: رایگان 
 دانلود فارسی ساز آفیس 2007 -  14 مگابایت | لینک کمکی
 دانلود فارسی ساز آفیس 2003 -  6.18 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع

بهینه سازی سیستم با Raxco PerfectSpeed PC Optimizer v2.0.0.116

منبع : www.AsanDownload.com


داشتن یک سیستم بهینه که همیشه در بالاترین سطح کارآیی باشد تنها زمانی امکان پذیر است که بتوان از نرم افزارهای مخصوص بهینه سازی سیستم استفاده کرد. وقتی ما کاربران یک نرم افزار در زمینه بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم داشته باشیم با خیالی آسوده به فعالیت می پردازیم چراکه تا حدودی زیادی مطمئن هستیم که نرم افزار به صورت خودکار ما را در داشتن یک سیستم قدرتمند یاری می دهد.
Raxco PerfectSpeed PC Optimizer نرم افزاری بسیار مفید و برای همین کار است. پیکر بندی کامل سیستم ، بهینه سازی قسمت های مختلف و همچنین یکپارچه سازی هارد دیسک سه قبلیت عمده این نرم افزار را تشکیل می دهند. پاکسازی فایل های اضافی که به مرور استفاده از اینترنت و کار با سیستم عامل ایجاد می شوند ، حذف فایل های اضافی رجیستری ، آنالیز لحظه به لحظه قسمت های مختلف سیستم ،‌ بهینه سازی حافظه رم ، بهینه سازی پردازنده اصلی سیستم و نهایت امر یکپارچه سازی کامل هارد دیسک فعالیت های مهمی هستند که Raxco PerfectSpeed PC Optimizer در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار بسیار مفید در سریعترین زمان ممکن نصب و قابل دسترس بوده و نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه این نرم افزار فضای قابل توجهی را اشغال نخواهد کرد.
 از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به بهینه سازی کانکشن های اینترنتی ، حذف فایل هایی که در اثر وبگردی از انواع مرورگرها به وجود می آیند دو قابلیتی هستند که برای کاربرانی که زیاد با اینترنت و این دنیای مجازی سروکار دارند می تواند بسیار مفید باشد. این ابزار همچنین سازگاری کاملی هم با انواع مرورگرهای رایج دارد .


قابلیت های کلیدی نرم افزار Raxco PerfectSpeed PC Optimizer v2.0.0.116 :- بهینه سازی کامل سیستم
- قابلیت یکپارچه سازی هارد دیسک
- حذف فایل های اضافی رجیستری
- حذف فایل های حاصل از وبگردی
- سازگار با مرورگرهای مختلف
- قابلیت حذف کامل از هارددیسک و عدم قابلیت بازیابی آن ها
- قابلیت پیکر بندی کامل سیستم به صورت شخصی
- بهینه سازی کامل حافظه رم و پردازنده اصلی سیستم
- آنالیز دائمی سیستم
- استفاده از تکنولوژی پیشرفته AutoPilot
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



 طریقه فعالسازی : از کیجن برای فعالسازی نرم افزار استفاده کنید.
 قیمت: 29.99 دلار آمریکا
 دانلود -  34.14 مگابایت | لینک کمکی  پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع

جدیدترین نسخه از معروف ترین مترجم دنیا Babylon Pro v8.0.5.r5

منبع : www.AsanDownload.com


در این که امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی در دنیا در تمامی کتاب ها و به طور کلی در همه جا به عنوان اولین انتخاب بعد از زبان رسمی هر کشور مطرح می شود و به این ترتیب نیاز به دانستن حداقل چندین کلمه از زبان های زنده دنیا همیشه امری حیاتی خواهد بود. برای دانستن و ترجمه کلمات همیشه نمی توان از دیکشنری های متداولی که میان افراد رواج دارد استفاده نمود، زیرا هم حجم زیادی دارند و هم این که برای هر زبان باید یک مترجم استفاده نمود. در رایانه ها و دنیای نرم افزاری این مشکل تا حد زیادی با استفاده از نرم افزار معروف Babylon برطرف شده است. نرم افزاری بسیار جالب که قادر است علاوه بر پشتیبانی از زبان های متعدد و زنده دنیا، با سرعتی به اندازه یک چشم بهم زدن کلمات را به زبان دلخواه ترجمه نماید. در نسخه های جدید امکان ترجمه متن هم برای کاربران فراهم شده تا با استفاده از این نرم افزارو وجود یک ارتباط اینترنتی متون خود را با هرزبانی به زبان دلخواه تبدیل و ترجمه نمایند. Babylon در دنیای مترجم ها بیشترین استفاده را دارد زیرا که قابلیت های مهمی را در خود جای داده است. نسخه 8 با قابلیت هایی بسیار متنوع و البته جدید نسبت به نسخه های قبلی به تازگی ارائه گردیده است، تغییرات ظاهری ، افزایش سرعت عملکرد ترجمه، دسترسی سریعتر به بخش های مختلف نرم افزار، سازگاری بهتر با زبان های زنده دنیا در ترجمه و بسیاری موارد دیگر در این نسخه به چشم می آیند. این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از 17 زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است. قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon Pro v8.0.5.r5:
- استفاده بسیار آسان و فعال شدن تنها با یک کلیک
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از 17 زبان زنده دنیا
- قابلیت بهره برداری و پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle  ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- قابلیت تغییر پوسته های نرم افزار- قابلیت  Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word  (جدید)
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office  (جدید)- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : پس از نصب و اجرای برنامه به طور کامل از نرم افزار خارج شده و با کپی نمودن Patch در محل نصب نرم افزار و اجرای آن ، برنامه راکرک نمائید. برای اجرا و نصب دیکشنری های فارسی هم کافیست از فولدر Glossory و اجرای هریک از دیکشنری های مورد نظر منتظر نصب آن ها در Babylon باشید.


 قیمت: 105دلار آمریکا
 دانلود -  3.06 مگابایت | لینک کمکی

 دانلود -  7.67 مگابایتBabylon Pro v8.0.0 r29 | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

دانلود تلفظ ها: دانلود تلفظ با صدای زن
 دانلود تلفظ با صدای مرد

قابلیت تلفظ لغات:اضافه کردن تلفظ با صدای مرد
 اضافه کردن تلفظ با صدای زن

لغت نامه ها - Glossaries:
 دیکشنری پیشرفته انگلیسی به فارسی با توضیحات اضافه و کلمات مشابه
دانلود لغت نامه انگلیسی به فارسی برای لغات مربوط به کامپیوتر و IT
 دیکشنری انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای لاتین
 دیکشنری انگلیسی به فارسی برای ویندوزهای فارسی
 دیکشنری فارسی به انگلیسی
 دیکشنری انگلیسی به فارسی لغات صنعتی
 دانلود تمام لغت نامه های فارسی

دائره المعارف ها:
دیکشنری Oxford Dictionary and Thesaurus (نسخه آفلاین - 11.08 مگابایت)
دائره المعارف Britannica Concise Encyclopedia (نسخه آفلاین - 15.3 مگابایت)
دیکشنری Merriam Webster Dictionary and Thesaurus (نسخه آفلاین - 37.49 مگابایت)
دیکشنری Larousse Chambers dictionary, French-English-French (نسخه آفلاین - 14.07 مگابایت)
دانلود تمام لغت نامه ها و دائره المعارف های تخصصی

 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

بهینه سازی رجیستری با Wondershare Registry Optimizer v5.3.3

منبع : www.AsanDownload.com


بهینه سازی رجیستری ویندوز یکی از مهم ترین نکاتی است که می تواند در بالابردن کیفیت و کارآیی سیستم نقش مهمی را ایفا کند ؛ وقتی رجیستری که هسته مرکزی ویندوز است در بهترین شرایط قرار داشته باشد مطمئنا کل مجموعه ویندوز هم بدون اشکال کار خواهد کرد و به همین دلیل می توان به این نکته توجه داشت که استفاده از نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند بهترین گزینه برای بهینه سازی رجیستری به شمار می رود.
Wondershare Registry Optimizer نرم افزاری بسیار قدرتمند است که تنها به منظور بهینه سازی رجیستری طراحی شده است. این نرم افزار مفید از امکاناتی نظیر اسکن رجیستری با سرعتی بسیار بالا و یافتن مشکلات موجود در آن ، تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار از رجیستری ، تعمیر به صورت دستی و خودکار فایل های خراب و قابلیت زمان بندی عملکرد نرم افزار نیز بهره می برد. واسط کاربری جذاب و سهولت در استفاده از نرم افزار از دیگر خصوصیات Wondershare Registry Optimizer به شمار می رود. سرعت اسکن رجیستری طوری تعریف شده که تنها در کمتر از 1 دقیقه کل رجیستری را اسکن و آمار دقیقی از مشکلات و موارد موجود در آن را به کاربر ارائه می دهد. استفاده از این نرم افزار تا حدود زیادی می تواند خیال شما را از رجیستری و مشکلاتی که ممکن است هر لحظه برای آن رخ دهد و در نتیجه پایه های ویندوز شما را تخریب کند راحت نماید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Registry Optimizer v5.3.3 :
- سرعت بالا در اسکن رجیستری که کمتر از 1 دقیقه زمان لازم دارد.
- تعمیر خودکار یا دستی فایل های خراب در رجیستری
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل های رجیستری
- زمان بندی عملکرد بخش های مختلف نرم افزار
- حذف و پاکسازی فایل های اضافی در رجیستری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : پس از نصب نرم افزار فایل های موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کرده سپس برروی register.reg دوبار کلیک کنید ، از منوی باز شده گزینه Yes را انتخاب کرده و سپس برروی OK کلیک کنید.

 قیمت: 23.96 دلار آمریکا
 دانلود -  7.21 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع

بهینه سازی با کامل ترین نرم افزار TuneUp Utilities v2010 9.0.310

منبع : www.AsanDownload.com


بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری ، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2010 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد ؛ بهینه سازی کانکشن اینترنت ، حافظه رم ، پردازنده اصلی ، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند ، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز ، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند.
جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است ؛ به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار TuneUp Utilities v2010 9.0.3100.22 :
- سهولت در استفاده به همراه واسط کاربری جذاب نرم افزار
- بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز- قابلیت بهینه کردن حافظه رم
- مدیریت پردازنده اصلی سیستم
- پاکسازی هارد دیسک برای دسترسی سریعتر به فایل ها
- تعمیر مشکل های به وجود آمده در بخش های مختلف
- تعمیر و حذف فایل های رجیستری- سفارشی سازی بخش های مختلف در ویندوز
- سرعت بالا در نصب و اجرا
- حالت Turbo Mode برای اجرای نرم افزار به صورت فوق سریع
- بهینه سازی کانکشن های اینترنت برای دسترسی هرچه سریعتر و افزایش سرعت
- عدم نیاز به سخت افزار خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



 قیمت: 49.95 دلار آمریکا
 دانلود -  19.6 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع