بهینه سازی سیستم با Raxco PerfectSpeed PC Optimizer v2.0.0.116

منبع : www.AsanDownload.com


داشتن یک سیستم بهینه که همیشه در بالاترین سطح کارآیی باشد تنها زمانی امکان پذیر است که بتوان از نرم افزارهای مخصوص بهینه سازی سیستم استفاده کرد. وقتی ما کاربران یک نرم افزار در زمینه بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم داشته باشیم با خیالی آسوده به فعالیت می پردازیم چراکه تا حدودی زیادی مطمئن هستیم که نرم افزار به صورت خودکار ما را در داشتن یک سیستم قدرتمند یاری می دهد.
Raxco PerfectSpeed PC Optimizer نرم افزاری بسیار مفید و برای همین کار است. پیکر بندی کامل سیستم ، بهینه سازی قسمت های مختلف و همچنین یکپارچه سازی هارد دیسک سه قبلیت عمده این نرم افزار را تشکیل می دهند. پاکسازی فایل های اضافی که به مرور استفاده از اینترنت و کار با سیستم عامل ایجاد می شوند ، حذف فایل های اضافی رجیستری ، آنالیز لحظه به لحظه قسمت های مختلف سیستم ،‌ بهینه سازی حافظه رم ، بهینه سازی پردازنده اصلی سیستم و نهایت امر یکپارچه سازی کامل هارد دیسک فعالیت های مهمی هستند که Raxco PerfectSpeed PC Optimizer در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار بسیار مفید در سریعترین زمان ممکن نصب و قابل دسترس بوده و نکته مهم اینجاست که به هیچ وجه این نرم افزار فضای قابل توجهی را اشغال نخواهد کرد.
 از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به بهینه سازی کانکشن های اینترنتی ، حذف فایل هایی که در اثر وبگردی از انواع مرورگرها به وجود می آیند دو قابلیتی هستند که برای کاربرانی که زیاد با اینترنت و این دنیای مجازی سروکار دارند می تواند بسیار مفید باشد. این ابزار همچنین سازگاری کاملی هم با انواع مرورگرهای رایج دارد .


قابلیت های کلیدی نرم افزار Raxco PerfectSpeed PC Optimizer v2.0.0.116 :- بهینه سازی کامل سیستم
- قابلیت یکپارچه سازی هارد دیسک
- حذف فایل های اضافی رجیستری
- حذف فایل های حاصل از وبگردی
- سازگار با مرورگرهای مختلف
- قابلیت حذف کامل از هارددیسک و عدم قابلیت بازیابی آن ها
- قابلیت پیکر بندی کامل سیستم به صورت شخصی
- بهینه سازی کامل حافظه رم و پردازنده اصلی سیستم
- آنالیز دائمی سیستم
- استفاده از تکنولوژی پیشرفته AutoPilot
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



 طریقه فعالسازی : از کیجن برای فعالسازی نرم افزار استفاده کنید.
 قیمت: 29.99 دلار آمریکا
 دانلود -  34.14 مگابایت | لینک کمکی  پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد