تبدیل به سند PDF با نرم افزار Investintech Sonic PDF Creator v2

منبع : www.AsanDownload.com


با توجه به این که امروزه PDF یکی از رایج ترین فرمت های در انتقال و جا به جایی و به طور کلی اسناد به شمار می رود تبدیل به این فرمت یکی از مواردی است که بیشتر کاربران شاید حداقل یک بار با آن سروکار داشته اند. برای نمونه وقتی کاربری قصد جا به جایی یک سند با فرمت خاص را دارد مجبور است که همان نرم افزار را دقیقا در سیستم مبدا هم نصب کند و این احتمال هم وجود دارد که بازهم اصل سند ساخته شده با تغییراتی رو به رو شود اما با تبدیل به فرمت PDF دقیقا اصل سند باقی خواهند ماند.
Investintech Sonic PDF Creator نرم افزاریست که توانایی تبدیل فرمت های مختلف را به PDF دارا بوده و به واسطه همین قابلیت مهم می تواند فوق العاده مفید باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و نصب سریع و آسان هم دو قابلیت دیگر این ابزار را تشکیل می دهند. امنیت بالا در تبدیل اسناد ، امکان تکه تکه کردن به چند صفحه مجزا یا چسباندن صفحات مختلف برای داشتن یک سند واحد و سازگاری کامل با نرم افزارهای موجود در بسته Office هم از خصوصیاتی هستند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. Investintech Sonic PDF Creator توانایی سازگاری با بیش از 300 نفر تحت ویندوز را داراست و به نظر می رسد این تعداد نرم افزار رایج مطمئنا خواسته های هر کاربری در زمینه تبدیل کاملا پاسخگو باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Investintech Sonic PDF Creator v2.0 :- استفاده آسان از نرم افزار
- سازگاری با بیش از 300 نرم افزار تحت ویندوز
- سازگاری کامل با مجموعه آفیس
- امکان نمایش اسناد PDF
- امکان قطعه قطعه کردن سند های چند صفحه یا چسباندن چند صفحه به یکدیگر
- استفاده از آخرین استانداردها در هنگام تبدیل
- امنیت بالای نرم افزار در هنگام تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



 طریقه فعالسازی : پس از نصب نرم افزار فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.

 قیمت: 74.95 دلار آمریکا
 دانلود -  11.50 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد