هشدار مشهورترین هکر جهان به باراک اوباما

کوین میتنیک مشهورترین هکر جهان در گفت‌وگو با FOXNews.com اعلام کرد که رخنه به گوشی BlackBerry باراک اوباما رئیس‌جمهور ایالات متحده امری دشوار و در عین حال «شدنی» است.

وی گفت برای نیل به این هدف، شخص باید بسیار هوشمندانه و دقیق عمل کند، اما به هر حال هستند کسانی که از پس انجام این کارها بر بیایند!

گفتنی است کوین متنیک که اسطوره دنیای هک به شمار می‌رود، به جرم نفوذها و هک‌هایی که در دهه 90 انجام داد، به حدود پنج سال زندان محکوم شد. وی در حال حاضر به عنوان مشاور امنیت رایانه، فعالیت می‌کند.

میتنیک گفته است: اگر من یک نفوذگر بودم، به حلقه دوستان نزدیک اوباما و نیز خانواده و اطرافیان وی نگاهی می‌انداختم و سعی می‌کردم به رایانه‌های خانگی آنها رخنه کنم.
وی افزود: هدف، به دست آوردن ایمیل اوباما در BlackBerry است.

این هکر پرآوازه افزوده است: هکرها به طور تئوریک برای به دست آوردن ایمیل اوباما می‌توانند ایمیلی برای وی ارسال نمایند و در آن بکوشند او را به بازدید از یک سایت بکشانند تا از این طریق «کدهای مخرب» را به سوی اوباما روانه سازند.

گفتنی است اخبار مربوط به تلفن BlackBerry اوباما تاکنون از زوایای مختلف در سطح جهانی بازتاب داشته است.
به عنوان مثال «موسسه‌ پژوهش و آموزش همکاران سیستم» چندی پیش با درج خبری اعلام کرد: گزارش‌ها مبنی بر اینکه اوباما احتمالاً تلفن Blackberry خود را نگه خواهد داشت، بسیاری را در کانادا خوشحال کرده است. برای شرکت تولیدکننده Blackberry موسوم به Research In Motion این خبر یعنی چهار سال تبلیغ مجانی توسط مشهورترین فرد آمریکا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد